Saturday 30 July 2011

malam graduan n konvokesyen my cousin

mmm.......aku rase kecik jer bile berada di malam graduan KUIM...semuanya macam berstatus tinggi. tp aku x kesah lngsung...ape mereka nk ckp...aku memang muka selumber jer...org lain memakai baju kemaja or batik...aku memakai t shirt sahaja...hahaha. bkan ape...kemeja ade. tp x nk pkai r coz...x pndai sgt nk bergaya...aku ske sempoi2 jer...waktu mkn...mkn ala ala hotel sket lha...da memang kt hotel pown..aku rileks jer..walaupon aku bdk kampung aku da biase mkn ala ala hotel nie...ade sorang minah nie..dok cover2 sgt mkn too smpi melompat udang dri pnggan dye dye n then pura2 wt x taw...hahahahah bodohnye ko. keesokan harinya...my cousin konvo congrats to norel fiyanti binti arion...a love u like my sister...

No comments:

Post a Comment